eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ? › Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie
    ?
    Date: Sun, 17 Dec 2023 13:07:22 +0100

    > ładowanie
    > https://i.imgur.com/XcfAKRg.png

    Właśnie dostałem alarm
    https://i.imgur.com/3a7CffL.png

    Ciekawe ile amperogodzin poleci :) Może nagram film. Niestety nie ma
    mnie tam zimą...ale mam dostęp zdalny i kamerę na wiatrak więc wszystko
    pod kontrolą. Wiatrak ma kilka zabezpieczeń przed nadmiernymi obrotami i
    dodatkowo kotwicę w przypadku huraganu. Działa już drugi rok. Kilka
    rzeczy poprawiłem...bo to wychodzi "w praniu" ale to dość prosta
    konstrukcja. Na przyszły rok, kombinuję inny (typ amerykański) tylko
    dlatego, że mój wiatrak jak i "amerykański" działają już przy słabym
    wietrze, którego jest znacznie więcej i ma to doładowywać akumulator.

    Gdybym kombinował z wiatrakiem "przy domu" to w zależności od
    miejsca...ale trzeba to jednak sporo przewymiarować (u mnie x10 a nawet
    więcej) żeby uzyskać to co jest potrzebne. Mój wiatrak ma max +/-1kW ale
    ja potrzebuję tylko 100W bo akumulator więcej nie może. Budowanie
    jednostki 100kW lub więcej to jednak spora konstrukcja i trzeba mieć
    zezwolenie, bo na niskiej wysokości jest to nieopłacalne w sensie
    inwestycja/zysk.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>