  • Data: 2011-03-07 11:01:40
    Temat: Re: Dom szkieletowy
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:il2cu1$f0n$1@inews.gazeta.pl...
    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:4d74ad72$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
    > duży tzn jaki u siebie robisz? 1000 L? ja myślałem obudować zbiornik
    > cegłami
    > lub obsypać keramzytem i zaizolować:-)

    w planie jest 10m3 ale zobaczymy co da sie tanio kupic.
    u ciebie 1m3 raczej wystarczy do zmagazynowania energii w II taryfie na cały
    następny dzień. I nie kombinuj - zrób zwykły zbiornik z wodą dobrze
    zaizolowany. Mysle ze nawet wystarczyłby zbiornik plastikowy szescienny
    (takie przemysłowe, 200zł/szt) ale razem ze swoim metalowym stelażem.
    Obłożyć całsoc grubo wełną i tyle :)

    a jak duży masz ten dom i gdzie chcesz ten akumulator schować:-) dom już
    stoi?

    --=olo=--