  • Data: 2017-07-26 12:18:50
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 lipca 2017 10:54:22 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > O tym właśnie pisałem, bo ja dość podobnie...

    Taki dom to skarbonka bez dna. Nie mowiac juz o tym, ze zyjesz pozniej w
    ciaglym remoncie. Nowy dom to 20-30 lat bez wiekszych awarii.

    Coz - podobnie jak z samochodem. Mozna kupic stary i wiecznie w niego wkladac
    kase u mechanikow, a mozna nowy i jezdzic 10 lat bez ani jednej awarii.
    Mozna tez kupic stary i zrobic remont generalny i tez jezdzic 10 lat bez
    awarii - tyle, ze taki remont bedzie drozszy niz kupienie nowego z salonu.

    Analogia chyba dosc trafna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.