eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom ynteligentny czyli Satel Integra i problem z timerami › Re: Dom ynteligentny czyli Satel Integra i problem z timerami
    From: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom ynteligentny czyli Satel Integra i problem z timerami
    Date: Mon, 10 May 2010 09:43:33 +0200

    > Konfiguruję właśnie Integrę 64 i natrafiłem na spory problem. Otóż nie
    > mogę zmusić do działania timerów.

    Problem rozwiązany. Próbowałem na różnych firmware: 1.03, 1.07 i na koniec
    1.06. Na żadnym nie działało. Pomogło dopiero zresetowanie konfiguracji do
    ustawień fabrycznych. Niestety po tym trzeba wszystko skonfigurować on nowa.
    Jak widać coś było nie tak poza obszarem, który modyfikowałem a może nawet
    poza obszarem konfiiiguracji dostępnej administratorowi.
    Dzięki za pomoc i sugestie

    Adam