  • Data: 2017-11-10 22:29:58
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podpytaj brata ile na co wydał i zweryfikujemy

    Pytałem, wydał 30 tys na dach 10x10m, murłaty, krokwie, łaty, jakaś folia i
    blachodachóka, czyli zabulił 30 koła za materiały z robocizna.

    > Licz Ty:
    > -1000szt bloczków x 7zł/szt
    > -Zaprawa do bloczków 150szt*10zł
    > -150m2 blachy x 8zł/m2
    > -Drewno- 3m3*1000zł
    > -Robocizna- 5000zł(?)

    Nie jestem na bieżąco z materiałami i budowa, wiec nie będę sprawdzał twoich
    wyliczeń, ale widzę że zapomniałeś jeszcze o wielu kosztach, czyli wykopaniu
    dołu pod fundamenty, zrobienie tych fundamentów, beton i stal na te
    fundamenty, zapomniałeś o posadzce, stropie, betonie i stali na to, pewnie
    też zapomniałeś o ścianach działowych i pewnie jeszcze o masie rzeczy
    zapomniałeś.
    No dobra, to ile twoim zdaniem wyniesie wymurowanie 100m2 budynku?

    Jak tak tanio, to może ci zapałce i mi wymurujesz?

    A jak się spiszesz, to ci jeszcze skrzynkę wina dorzucę:)