  • Data: 2009-11-17 14:44:44
    Temat: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdubhu$nbg$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Masz zbyt krótką pamięć, mnie nie chce się przytaczać naszych niedawnych
    > długich wywodów na temat podłogówki.

    Przytocz więc chociaż raz a nie pisz nieprawdę.
    Za każdym razem jak już czegos nie widziałeś albo nie kumasz to uważasz to za
    nieprawdę. Ciekawe podejście.

    > Nie zabronię, ale nie pisz, ze to jest wada, bo nikt ptrzecież nie stawia domu
    > po to, zeby go polewał codziennie rozpuszczalnikiem sąsiad.

    Kłamiesz oczywiście na własny użytek!
    Nie napisałem nigdzie że jest to wada. Gdzi jest moje stwierdzenie "wadą jest "
    itp?
    To była ciekawostka.

    > A ja znam kogoś, kto budował takim systemem i sobie chwali. Ja u niego
    > natomiast robiłem instalacje i wiem jakie są zalety oraz wady takiego systemu.

    Wniosek jest więc taki że są niezadowoleni i zadowoleni. I co niby twoja racja
    jest racniejsza?

    > Tylko idiota uważa, że wszyscy w około stoją z butelkami wypełnionymi
    > rozpuszczalnikiem nitro i czychają aby polać dom :)

    Każdemu może się zdażyć nawet przy zwykłych scianach.
    A to była ciekawostka. Z życia wzięte akurat, była glośna sprawa i pamiętam to.

    > W kształtkach styropianowych zawsze można ubytki uzupełnić pianką
    > styrofleksową niskoprężną bez potrzeby demontażu starych elementów.
    > Dokładnie w ten sposób gość, u którego robiłem instalacje, uzupełniał odłamane
    > kawałki styropianu.

    Czyli jednak są wady które właśnie opisałeś.
    Możesz rozwinąć "pianka styrofleksowa niskopręzna" ?

    Marek