  • Data: 2010-09-22 12:57:19
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c99f774$0$20991$> Oczywiście. Dlatego na poczatku wątku w przesadny
    sposób zasugerowałem, że
    > nie musi to być od razu wielki dom, ale mały. Nie trzeba się zadłużać na
    > zakup 300m2 willi, ale wystarczy mały kredyt na zakup małego mieszkania
    > lub małego domku albo jego części.

    U nas:
    -nowo budowane mieszkania developer sprzedaje po 3500zł. Myślę ze z
    wykończeniem trzeba porzyjąć cene 4000zł/mkw. 50mkw mieszkanie to 200tys.
    -Dom dla 3-4 osobowej rodziny wybudować spokojnie za 300tys
    - mieszkania na rynku wtórnym to 3000zł/mkw
    30-40kilometrów dalej w tzw "trójmiescie" ceny juz sporo wyższe

    Uważam że nieruchomości to nadal dobra inwestycja

    Swoje 1 mieszkanie kupiłem na kredyt w roku 2002 za 32tys zł. Teraz jego
    wartośc rynkowa to 150tys zł. Wynajmuję je i dostaje co miesiąc 850zł(z
    czego płace 72zł podatku zryczałtowanego)Kasa ta pokrywa prawie raty kredytu
    zaciągnietego na budowe domu.
    Za mój dom gdybym go chciał teraz sprzedac (a nie jest to dobry moment na
    sprzedaz nieruchomosci)dostałbym min 200tys ponad to co na niego wydałem.

    Krzysiek