  • Data: 2010-09-23 11:21:59
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" i7f0gv$hrp$...@n...onet.pl

    > To samo z wyposażeniem, można kupic zmywarke za 3000zł a można tez kupic zmywarke o
    bardzo podobnej funkcjonalnosci za kwote ok
    > 1000zł.

    Ja nadal ciułam na kuchenny zlew -- do 35 tysięcy złotych jeszcze
    mi trochę brakuje. ;) Spytałem, czy sprzedano choćby jeden taki
    zlew w Polsce. Dostałem szczerą odpowiedź: ,,na razie nie''. :)

    Ja wiem o tym, że za jakość się płaci. I wiem, że wolę golarkę za 15 złotych
    (niecałe 15) na baterie bez baterii niż akumulatorową golarkę za 1300 złotych
    z akumulatorkiem. :) (i wcale nie dlatego, że ostrza tej ostatniej produkują
    Chińczycy a tej za 15 Holendrzy -- wcale nie sympatyzuję z tymi z depresji)

    Wracając do domków... Widzę, że duchowni przegrali swą wojnę. :)
    Będę (najwyraźniej) mógł sprzedać oba swoje mieszkania i kupić taki domek
    za 20 tysięcy złotych -- będę miał za jednym zamachem i pieniądze, i meble,
    i spokój z wentylacją, a zapewne też i klimatyzatory tam znajdę...

    Natomiast Korteriańskie dzieci (spalone pod Jeżewem -- rocznica za kilka
    dni) nie wrócą do życia -- będą miały nawet mniejsze domki nią mają
    przeciętne trupy, bo po spaleniu nie potrzebują tak dużych trumien... ;)

    Zaiste -- Miłosierdzie Boskie nie zna granic. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'