  • Data: 2010-09-23 14:08:25
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c9b5afc$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Trzeba? Znaczy jak nie to kula w łeb?

    A co inego zaproponujesz takim osobom?
    Ceny w dużych miastach sa chore.
    Kolezanka w zeszłym roku zapłaciła za mieszkanie w Krakowie tyle ze ja bym
    za to u siebie prawie dwa domy wybudował lub kupił 3-4 podobne mieszkania
    Ja za swoją działke praktycznie w centrum 40tysięcznego miasta zapłaciłem
    60tys(w tym był już wliczony projekt i pozwolenie na budowe)
    Wtedy mogłem 12km dalej kupić działkę za 25tys. ale jak policzyłem to
    różnice 35tys wydałbym na dojazdy(paliwo itp) w ciągu około 10lat. A dzięki
    temu ze mam dom blisko centrum w spokojnej okolicy to jego wartość jest
    odpowiednio wieksza. Wiec warto było dopłacić te 35tys

    Krzysiek