  • Data: 2010-09-23 14:16:21
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" 4c9b5ccf$0$27037$6...@n...neostrada.pl

    > Do Konstancina jest codziennie korek 1 godzina. Na każdych światłach stałem.
    Wszystkie ronda zapchane. Aby tam mieszkać nie
    > wystarczy być bogatym, ale także głupim. Kto by chciał stać w korkach codziennie?
    Żaden inteligentny milioner tam nie będzie miał
    > wygodnego życia. Bez względu na cenę brak jakiegokolwiek alternatywnego środka
    transportu do Warszawy.

    Mnie też korki ,,tak sobie'' odpowiadają. :)

    > Co???
    > Aha, o gustach...

    Może dlatego uznałem, że tam jest ładnie, bo w tamtych czasach wszędzie
    było dla mnie ładnie. :) Im człowiek młodszy, tym mu mniej przeszkadza
    smutna rzeczywistość. Być może teraz uznałbym te okolice za mniej ładne. :)

    Na pewno z czasem doceniam brak tłoku na drogach. :)

    Może tam jest ładnie, ale pod warunkiem rzadkiego tam przebywania? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    http://err.000webhost.com/ bez uprzedzenia (i raczej bez powodu) skasował
    (ponoć to rutyna u tego usługodawcy) moje konto -- odradzam z czystym sercem. :)