  • Data: 2010-09-23 20:09:40
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-09-2010 o 09:44:30 Kris <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Myśle ze właśnie dzięki takim opiniom jak Twoja ludzie "przeinwestowują
    Każdy mierzy siły na zamiary. Nikt nikogo nie zmusza do przeinwestowania.

    > Skoro piszesz że za 250tys to stan surowy zamkniety to ja pytam gdzie ta
    > kasa utopiona.
    Normalnie, w działkę, mury dach, okna, drzwi itd, wszystko kosztuje, akurat
    trafiłem w zły okres gdzie wszystko drożało.

    Na swoim przykładzie jak i przykładach kilku znajomych
    > wiem ze spokojnie za 300tys można wybudować przyzwoity dom, wykończyc
    > go i wyposazyć.
    Ja nie mam pałacu 500m2, ale dom 100m2 to trochę wieksze mieszkanie w
    bloku,
    a człowiek chce mieć trochę luzu a nie obijać się o meble.
    Mam prawie 170m2 pow użytkowej i ti jest w sam raz, kosztowało mnie to
    trochę ponad 450tys ale jeszcze nie nwszystko skończyłem.
    Ale jak to mówią doradcy kredytowi, dom trzeba robić
    na kredyt jak najdroższy a auto kupować jak najtańsze.

    > Oczywiście rezygnujemy wtedy z kosztownych w zakupie i w eksploatacji
    > dodatków typu rekuperator, went mechaniczna,olewamy tzw "inteligencje
    > domu" itp.
    Ale wbrew pozorom to niewiele kosztuje, bardziej cię zrujnują płytki,
    a jak się ma trzy łazienki to trochę ich idzie. I akurat żonie podobają
    się (pasują) tylko te po 150zł/m2 :) a gdzie jeszcze klej, ułożenie, fugi?

    Budować trzeba z głowa zachowując zdrowy rozsądek. Nie
    > budowac np domu na fundamentach jakie daje sie pod drapacze chmur itp".
    > Nie topić kasy w tzw rozwiazania systemowe

    Nie mam żadnych rozwiązań systemowych, wszystko składane przeze mnie :)
    nawet kominy robione z rur kamionkowych owijane wełną i obmurowane
    cegłą, szczelne i ciepłe, nagrzewają się szybko i dają doskonały

    > To samo z wyposażeniem, można kupic zmywarke za 3000zł a można tez kupic
    > zmywarke o bardzo podobnej funkcjonalnosci za kwote ok 1000zł.
    A tam zmywarka, a jadł będziesz na podłodze?
    meble trzeba kupić, i to kosztuje i to sporo. Zmywarka to przy tym pikuś
    za swoją dałem 1.5tys

    --
    Pozdr
    JanuszK