    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Fri, 24 Sep 2010 02:14:01 +0200
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...dom> <i7fv3p$67a$1@news.onet.pl>
    <ejsbxmwbx2l6$.mtszlquem6nt$.dlg@40tude.net> <i7g0f1$dsr$1@news.onet.pl>
    <1bgeso6sm45h1$.1w12hzw004ves$.dlg@40tude.net>
    <i7g3ql$nr3$1@news.onet.pl> <ry13m2olyfhc.1qgxrw6z2ydzl$.dlg@40tude.net>
    To: i...@g...pl

    Użytkownik Ikselka napisał:

    > Tzn na jakim etapie jesteś?

    Na takim, że pozostał tzw 'biały montaż' - kible, umywalki, zlewy,
    gniazdka i włączniki, lampy, żyrandole...
    Pomalować ściany i ułożyć okładziny na podłogi i można mieszkać.

    Słowem do wydania jeszcze ok 50 kzł i w 300 tys będzie ok 200 metrowy
    dom gotowy technicznie w stanie 'do zamieszkania'.

    Jasne, że wodotrysków tu nie liczę:
    drewniane podłogi, obłożenie schodów drewnem, inne tam obróbki wewnątrz
    przy użyciu drewna - to zrobię jak dom trochę obeschnie, bo teraz to
    byłoby wyrzucanie kasy w błoto - zawilgnie, a potem się rozeschnie i
    trzeba będzie robić to samo jeszcze raz...

    Zabudowa kuchni, meble, jakieś tam firany, zasłony i takie pierdoły...
    Poza tym zagospodarowanie podwórka. Tego wszystkiego jednak nie liczę
    jako budowa domu :-))), tylko już wydatki związane raczej z jego
    eksploatacją.

    Ogólnie po zasiedleniu - wydaniu tych rzeczonych 50 kzł, trzeba jeszcze
    liczyć następne 50 na sprawy związane już nie z budową, a bardziej
    zagospodarowaniem przestrzeni.

    W każdym razie cały dom na chwilę obecną wyszedł mnie niecałe 250 tys,
    muszę wydać jeszcze jakieś 40 - 50, żeby sensownie zamieszkać, a potem
    jeszcze z 50, żeby muc się już pochwaić nieruchomością znajomym....

    I tak oto za jakieś 350 - 370 tys, liczę tu wszystkie nakłady razem z
    tymi przed budową i obejmujące też zakup działki i koszty formalności,
    mam dom na 12,5 arowej działce, gdzie sam doprowadzam wodę i kanalizację
    na odległość ok 100 m. Dom ma po podłodze blisko 200m - coś chyba 194
    dokładnie.

    a wygląda tak:

    http://picasaweb.google.pl/robercikus/DomekWWysowej#
    5520071064722735186

    I zaznaczam, że nie oszczędzałem na takich rzeczach jak np dach, czy
    fundamenty...

    Stan surowy za 250 kzł, to chyba może gdzieś w Warszawie... :-))). Ja z
    prowincji jestem.

    pozdr
    robercik-us