  • Data: 2010-09-24 08:35:17
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Bartosz Augustyniak <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-24 10:09, Jan Werbiński pisze:

    > Nie kupuje się w sklepach, tylko hurtowniach. Tam masz od razu pół albo
    > i mniej ceny. Np (z pamięci) kabel płaski 3x2,5 to około 3,5 w
    > Castoramie i 1,7 w hurtowni.

    A kto powiedział że kupowałem w sklepach,Wiem że się nie kupuje w
    hurtowniach, wiem w których, negocjowałem rabaty.

    Taa, ciekawe gdzie kupisz 3x2,5 za 1,7. Teraz to jest raczej cena za
    3x1,5. Producenci kabli cenniki wypuszczają około co 2 miesiące. tym się
    akurat zajmuje zawodowo przy czym YKSLY 3x0,75 jest mi bliższe, ale YKY
    5x120 też się nie boję (wprojektować, bo do podłączania mamy ludzi :))

    W instalacji elektrycznej zjadła mnie ilość kabli (punktów), w
    instalacji C.O. ilość rurek (podłogówka pod parkietem przemysłowym),
    marka rurek KAN i to że namówiono mnie żeby w podłodze układać 18mm, no
    i też ilość
    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak