  • Data: 2010-09-25 05:01:53
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ikselka napisał:

    > W przeliczeniu na dzisiejsze pieniądze - tak. Jakiś czas temu poważnie
    > myśleliśmy o wyprowadzce i sprzedaży domu - metr kwadratowy mojego domu bez
    > tynków i podlóg został ogólnie oszacowany przez fachowca-budowlańca, przed
    > wyceną na 2700.

    Wiesz co... z tego co tu wypisujesz, wynika, że budowanie domów jest
    tylko dla absolutnych multimilionerów.

    Nie wiem dlaczego nie chcesz przyjąć do wiadomości, że tak nie jest.
    Mnie stan surowy otwarty wyszedł 135 tys - dokładnie 98 tys za materiały
    i sprzęt i 37 za robociznę.

    Zatem jak liczyć oficjalną pow urzytkową z projektu [138,5 m2], to
    wychodzi mniej niż 1 tys zł/m2, a jak policzyć po podłogach - na
    poddaszu ścianki kolankowe są bardzo wysokie, zatem niewiele odpada na
    skosy - to SSO kosztował mnie niecałe 700 zł [!!!]. Co Ty zatem
    wypisujesz ???

    Fakt, że moja budowa jest na dalekiej... prowincji może i sprawia, że
    jest taniej niż gdzieś w dużej aglomerecji, ale 2,7 tys/m2 za stan
    surowy... obojętne już czy otwarty, czy zamknięty, to jakaś gruuuba
    przesada jest.

    Po raz drugi gratuluję oszczędnego budowania i racjonalnego wydatkowania
    środków na tę budowę :-)))

    A może miałaś po prostu pecha..., a ja jakimś szczęściarzem jestem...? :-)

    pozdr
    robercik-us