  • Data: 2010-09-25 10:27:27
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:i7jvo3$8ev$1@news.onet.pl...
    > Zatem jak liczyć oficjalną pow urzytkową z projektu [138,5 m2], to
    > wychodzi mniej niż 1 tys zł/m2, a jak policzyć po podłogach - na poddaszu
    > ścianki kolankowe są bardzo wysokie, zatem niewiele odpada na skosy - to
    > SSO kosztował mnie niecałe 700 zł [!!!]. Co Ty zatem wypisujesz ???
    >
    > Fakt, że moja budowa jest na dalekiej... prowincji może i sprawia, że jest
    > taniej niż gdzieś w dużej aglomerecji, ale 2,7 tys/m2 za stan surowy...
    > obojętne już czy otwarty, czy zamknięty, to jakaś gruuuba przesada jest.
    >
    > Po raz drugi gratuluję oszczędnego budowania i racjonalnego wydatkowania
> [...]

    Gratuluję racjonalnego podejścia do wydatków.
    Mnie już kilka razy zlinczowano na forach za głoszenie możliwości
    pobudowania się za 100 tys.

    Ludzie nie mając pojęcia co gdzie kosztuje przepłacają. Fachowcy straszą
    naiwnych, że "panie ja mam tyle roboty, a pacz pan wszystko drożeje!". I
    ludzie na fali bańki spekulacyjnej nieruchomości i w przegrzanym rynku
    przepłacają.

    Teraz w spokojnych czasach okazuje się, że można było dużo taniej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/