  • Data: 2010-09-25 14:03:53
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ikselka napisał:

    > Raczej budujesz z gorszych materiałów. Po prostu. Albo maly domek.

    No cóż... skoro wiesz lepiej... to już nie mogę dłużej dyskutować :-)))
    Zapewniam Cię jednak, że ani dom do małych nie należy - link do zdjęć
    już zamieszczałem - ani nie wybieram najtańszych materiałów - dla mnie w
    domu najważniejsze jest to, czego nie widać, zatem nie oszczędzałem na
    instalacjach, ani na elementach konstrukcyjnych... Jak już mam
    oszczędzać, to najprędzej właśnie na wykończeniu - i tu skłonny jestem
    zastosować tańsze materiały.
    Ale... skoro wiesz lepiej... :-) Twoja sprawa.