    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MmDlm$Irb@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9c8ba7$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnGHy$IsH@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9d0cbd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnlsQ$IsV@mike.oldfield.org.pl>
    <i7l8en$v9l$1@news.onet.pl> <4c9f0ad4$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7n8oo$93r$1@news.onet.pl> <4c9f54ca$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nshi$uol$1@news.onet.pl> <4c9fec2d$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7pib5$rp4$1@news.onet.pl> <4ca07d30$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7qclb$fl7$1@news.onet.pl> <4ca1b244$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7sv9n$bgp$1@news.onet.pl> <4ca20b82$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7tabs$e92$1@news.onet.pl> <4ca23d09$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7v05s$idq$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Wed, 29 Sep 2010 11:55:37 +0200

    news:i7v05s$idq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > No to zastanów się nad tym co piszesz.
    > Najpierw chcesz studentów rozliczać z kosztów studiów zmuszając do 10
    > letniego odpracowania w Polsce, a jednocześnie śmieszy Cię to, że powinno
    > się wobec tego zapewnić jakąkolwiek pracę tym ludziom.
    > Po prostu zachowujesz się jak większość dzisiejszych polityków, którzy
    > obiecują "gruszki na wierzbie" :)

    Studia powinny być płatne. To niemoralne uczyć się na koszt społeczeństwa i
    nie przynosić później PKB naszemu krajowi. Takie osoby nie powinny studiować
    na koszt państwa. Mogą sobie studiować za swoje pieniądze odpłatnie.

    Jeżeli student nie umie znaleźć pracy w Polsce, żeby odpłacić za darmową
    naukę, TO NIE POWINIEN STUDIOWAĆ ZA DARMO!

    > Tak. Z podstawówki do szkoły muzycznej, a ze szkoły muzycznej do szkoły
    > tańca. Do tego nauka języków obcych, tenis, zajęcia plastyczne itp.
    > Nigdy nnie była zmuszana do niczego, a o nauce czy zajęciach w
    > którejkolwiek innej szkole poza szkołą podstawową, decyzje podejmowała
    > sama. Sama sobie wyszukiwała w internecie i nas męczyła.

    Nie wnikam.

    > To wolisz wychowywać nieroba, którego będziesz musiał utrzymywać do końca
    > swoich dni, nawet kiedy będzie już po 40-tce czy 50-tce ? :D
    > Mam znajomego, który jest właśnie takim nieudacznikiem po 40-tce. W domu
    > jak mamusia nie ugotuje i pod pysk nie podstawi, nie posprząta, nie
    > upierze to zarasta brudem i przymiera głodem. Jest kawalerem tylko
    > dlatego, że mamusia mu jeszcze nie znalazła żony :)

    Ty, ale powiedz dlaczego masz jedynaczkę?
    Gdybyś myślał perspektywicznie i przyszłościowo, to minimum troje dzieci.

    > Ja osobiście także łapałem się wielu rzeczy i wielu wyzwań z przeróżnych
    > dziedzin i dzięki temu wiem, że Polska mi nie straszna i choćby nawet
    > najgorsze to dam sobie radę. Zamiast siedzieć i płakać nad swoim losem jak
    > wielu bezrobotnych po prostu wiem, że jakoś sobie poradzę i na chleb
    > zawsze zarobię.

    > He he he i to jest to co najbardziej "lubię" w Polakach ;D

    No

    > Nie przesadzaj.
    > Mam znajomych w Warszawie i także tam bywam. Bywam też z innych powodów,
    > nierzadko spędzając tam tydzień czy dwa - po prostu jeżdżę na szkolenia.
    > Co do "niemania czas" to niestety tak samo jest obecnie w każdym mieście
    > czy na wsi. Niestety życie nas zmusza do gonienia za kasą jeżeli się nie
    > chce

    Życie zmusza do gonienia za kasą? Biedni Wy...

    > całego życia przeżyć na długach i kredytach, które jeszcze pozostawia się
    > dzieciom.
    > Ci co mają dużo czasu to albo odziedziczyli fortunę, albo są typowymi
    > niedorajdami życiowymi.

    Wyścig szczurów. Mieszkają w Warszawie, bo tam jest praca. Pracują dłużej,
    bo droższe mieszkanie. Nie mają na nic czasu, bo mieszkają w Warszawie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/