  • Data: 2010-09-29 17:51:18
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3MqJvb$ItB@mike.oldfield.org.pl...

    > Bo to JEST jeden pokój. Taki fajny open-space :D

    Tak, tak, a "Kopernik była kobietą".
    Widzisz sam się złapałeś we własne sidła.
    Zastosowałem dokładnie twoją metodę kłamstw, czyli coś, gdzieś podsłyczałem
    resztę sobie dopowiedziałem tak jak mi było wygodniej i opisałem to na
    grupie jako pewnik. Adasiu dokładnie działasz w taki sposób. To jest twoja
    szkoła, a ja dość szybko się uczę i dlatego uderzyłem w ciebie twoją własną
    bronią.
    Wkur.... mnie twój stosunek do ludzi i do ich stanu majętności. Wywyższasz
    się udając "niewiadomo co i niewiadomo kogo", a wszelkie swoje niepowodzenia
    np. stare, gnijące auto tłumaczysz jego wyższością nad innymi. Próbujesz się
    tłumaczyć z wszystkiego.Tak naprawdę to wisi mi to gdzie mieszkasz, ile
    zarabiasz i czy cię stać na utrzymanie domu, mieszkania, samochodu czy też
    10 kochanek. Pomimo tego, że jesteś łajzą, życzę ci wszystkiego najlepszego
    i żeby ci się wiodło jak najlepiej, ale przestań już z siebie robić tak
    zaradnego i bogatego, a wszystrkich innych traktować jak nieudaczników
    życiowych. Jestem w stanie się założyć, ze tu na grupie osoby, któe tak
    dołujesz mogły by cię kupić 10 razy z całym twoim dorobkiem i majątkiem
    życiowym.

    > Ludzie bogaci mają czas. Coś, co jest niedostępne dla tyrających biedaków.

    Mylisz się, bo nigdy nie miałeś do czynienia z osobami naprawdę bogatymi.