  • Data: 2010-10-01 14:30:37
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4ca5913a$0$27045$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zgadza się. Tylko zauważ, że są inne cele życiowe niż zapierdalanie.

    Cele życiowe są różne i bardzo indywidualne.
    Dla kogoś celem życiowym może być drapanie się po jajkach przed telewizorem,
    dla innego zwiedzanie całego świata, a jeszcze dla innego wynalezienie nowej
    szczepionki. Potrzeby i cele życiowe są przeróżne i nie dla każdego to co
    Tobie się wydaje celelm życiowym, także nim musi być.

    > No właśnie.

    I nadal podtrzymuję moją wcześniejszą wypowiedź, która mówiła dokładnie to
    samo, ale w inny sposób, a którą Ty zanegowałeś :D

    > Niestety nie. Około połowa naszego społeczeństwa to warzywa spędzające
    > życie przed telewizorem, których cele i ambicje zostały stłumione i
    > wypchnięte ze świadomości. Wielu nie jest świadomych zagrożenia i nie są
    > przygotowani np na chorobę, czy przypadki losowe. Bogatych jest niewielu.

    A skoro najbardziej ambitnym celem tych "warzyw" jest obejrzenie 10 tys.
    odcinka "Mody na sukces" ?
    Ludzie mają różne potrzeby, różne ambicje i różne cele.
    Twoje cele nie muszą być interesujące dla innych i na odwrót. Nie patrz na
    wszystkich poprzez pryzmat własnego nosa i swoich wartości, bo to może Ty
    masz własnie wypaczone cele i ocenę wartości.

    > Tak jak to robią biorący kredyt 30 letni na dom z kilkoma łazienkami.

    Ale sam pisałeś o spłacaniu kredytów przez osoby bogate :D
    To w końcu jak to jest ?