  • Data: 2014-11-12 21:35:29
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:29:17 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Przecież wyraznie pisałem o rozwiązanie na tablet. Telefon nie nadaje się do
    > tego.

    "Wymyslilem sobie otwieranie furtki wejsciowej przy pomocy tefonu. W
    telefonie (lub innym wifi) moglbym podejrzec obraz z kamerki "

    "Problem w tym, ze nie znalazlem gotowego rozwiazania dajacego
    mozliwosc spiecia czegos takiego w jeden prosty system umozliwiajacy
    otwieranie furtki z poziomu telefonu i nic poza tym. "

    Wiem ze trudno u ciebie z czytaniem ze zrozumieniem ale wez sie skup i
    postaraj sie chociaz troche :D

    --
    Adam Sz.