eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-09 11:40:57
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 o 23:52, masti pisze:

    > nie zabrał legalnie, żebyś nie wiadomo jak próbował to naciągnąć. I za
    > tę "pomyłkę" wylali go z izby w trybie dyscyplinarnym?
    > A odebrać nabywcy nie można bo kupione od komornika uznawane jest za
    > zakup w dobrej wierze.

    No oczywiscie. :-DD
    Przeciez mozna tak relatywizowac do usranej smierci. I takim prawem
    chcesz decydowac o zyciu lub nie nienarodzonych dzieci? Czemu nie? To
    przeciez tylko kilka komorek.
    Roznimy sie tym, ze ja uwazam prawo do zycia jako swiete. Prawo do
    wlasnosci rowniez jako swiete. W przypadku chlopa ktoremu ukradziono
    ciagnik w majestacie prawa nie powinno interesowac jak komornik sobie
    ten temat zalatwi. Prawo powinno zadoscuczynic pokrzywdzonemu chlopu
    natychmiast. Nie za tydzien miesiac tylko natychmiast. Jak to zrobic to
    juz nie chlopa broszka. A to Twoje prawo kaze teraz chlopu ciagac sie po
    sadach i udowadniac, ze nie jest koniem by odzyskac ciagnik. A jak
    wiadomo to nie jedyny przypadek takiego biznesu. Skoro mamy tak
    idiotyczne prawo to znaczy, ze nie brak idiotow ktorzy to prawo
    stanowia. Wiec lepiej niech w ogole trzymaja sie od wypowiadania sie w
    powazniejszych kwestiachn ktorych po prostu nie rozumieja, albo
    zwyczajnie tworza prawo pod zamowiony biznes.

    > To może sam mu oddaj portfel? Co się będzie chłopina męczył?

    Dla mnie zlodziej to zlodziej, morderca to morderca. To nie ja a Ty
    chcesz zmuszac lekarzy do zabijania wbrew ich woli twierdzac, ze takie
    jest prawo. No to masz swoje prawo. Zlodziej nie bedacy zlodziejem i
    uczciwy chlop bez ciagnika. Do tego jeszcze tlumaczysz, ze kupiony od
    komornika jest w dobrej wierze. Powiedz to poprzedniemu wlascicielowi
    ciagnika. A, byl tez przypadek sprzedazy dzialki przez komornika ktorej
    nie mogl sprzedac. Chlop to kupil i nie ma ani kasy, ani ziemi. Naprawde
    super prawo.

    Pozdro.. TK