eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-09 11:32:47
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 10:42:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > naprawdę? pokażesz gdzie KK uznał to za nieważne?

    za niewazne co? Zakaz zabijania nienarodzonych czy mordowania? Nic sie nie zmieniło.
    Zatem wrócmy do aborcji:
    zgodziłes sie wczesniej ze piewrwsza komórka to juz człowiek.
    Zatem jesli chcesz zeby lekarz mial prawo zabijac to musimy sobie okreslic ogólnie
    warunki dopuszczania mordowania. Jak dla mnie jednym z akceptowalnych warunków
    mogłaby byc kara smierci - to kwestia społecznych skutków i mozemy o tym pogadac.
    Piszesz: > grupa komórek nie wie, ze została zabita.
    zatem kryterium mogłoby być: świadomość - jest czy nie ma
    następne: ból - odczuwa czy nie
    dalej: kryteria ekonomiczne - dodatkowa osoba ciężarem - mozna zabic czy nie.
    mozemy isc dale: płeć - w indiach powszechna praktyka zabijania dziewczynek
    wygląd - chcę blondynke czy brunetkę, wysokoą czy niską
    zdrowie - downów usmiercamy? Moze brak konczyny wystarczy? Moze rozsczep wargi?
    komfort - wersja proponowana przez ikke - zabije bo chce.

    I dopiero gdy okreslimy kryteria zabijania mozemy czepiac sie lekarzy. Zaproponuj
    zatem akceptowalne warunki

    b.