eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-13 09:12:27
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 czerwca 2015 22:26:10 UTC+2 użytkownik ikka napisał:

    > Cóż, fundamentaliści powiedzieliby, że tak. Nie bez powodu niektóre
    > środowiska zakazują używania gumek.

    to ja jestem katolickim fundamentalistą - opowiadasz takie pierdoly ze w kabarecie
    mozna cytowac. Tyle wiesz o fundamentalistach ile o biologii.

    > Bez świadomości i układu nerwowego. To nadal tylko grupa komórek.

    plemnik to czlowiek, a chwile grupa komorek z pełnym DNA to nie czlowiek , potem
    zapewne ta grupa komorek to juz jest czlowiek - chyba ze zechcesz go zabic.
    Niezbadane sa wyroki feministek...

    > "widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
    > matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do
    > niej należy odpowiedzialność moralna i decyzja o jego
    > przyszłości. Ilustruję to przykładem ojca, którego syn
    > potrzebuje przeszczepu nerki. Ojciec może być dawcą i to
    > jest moralnie słuszne. A co, jeśli nie chce? Zmusimy go?
    > Kościół mówi: nie. Moje pytanie brzmi: dlaczego w tym
    > wypadku szanujemy jego wolę i decyzję dotyczącą własnego
    > ciała, a w przypadku kobiety w ciąży - nie? Człowiek,
    > osoba ludzka, nie może być nigdy środkiem, by uratować
> [...]

    cytat jest nielogiczny i niespójny - kompromituj sie dalej - to tylko pokazuje jak
    niewiele rozumiesz :/

    b.