eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Date: Thu, 18 Jun 2015 13:56:21 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    <mkktpo$p32$1@node1.news.atman.pl> <mkl7lc$1dl$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mknk18$bdh$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mknn92$f3o$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mknsmm$rj7$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mlcoa6$am6$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mlcqt6$dfa$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mlff91$a7k$2@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <557be6ef$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <557bebad$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <55829840$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>

    On 2015-06-18 12:58, Budyń wrote:
    > Skupilismy sie na zabijaniu ludzi. Mozemy pogadac na ochronie kobiet - tyle ze
    mozliwosc aborcji to nie ochrona kobiet, bo znów będą ofiarami. Obecnie promowany
    seksistowski styl zycia sprowadza kobiety do roli klienta firm farmaceutycznych, do
    przedmiotów wykorzystania seksualnego itd. Prosze, masz mozliwosc sie wypowiedziec
    jak chronic kobiety.

    Przede wszystkim o to jak chronić kobiety proponowałbym zapytać same
    zainteresowane. Bo ja jako facet mogę się co najwyżej *domyślać* jakiej
    ochrony oczekują kobiety. Ale nigdy nie ośmieliłbym się swoich
    *domysłów* promować jako prawdy objawionej.

    Natomiast intuicja podpowiada mi, że ochrona kobiet a la Chazan to jest
    raczej barbarzyństwo i przedmiotowe wykorzystanie kobiety do realizacji
    swoich - być może nawet słusznych co do zasady - celów.

    Kropka.

    Jeśli pozwolisz to nie odniosę się do Twojej hipotezy o promowaniu
    seksistowskiego trybu życia.

    Głownie z tego powodu, że bez wytłumaczenia o co Tobie dokładnie chodzi
    to jest jedynie marketingowy - bez obrazy - bełkot ;-)

    Piotrek