  • Data: 2012-03-23 14:19:34
    Temat: Re: Domy z bloczków
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał(a):

    >Z użytkowym poddaszem, pow. użytk 114 m2
    >A ile ma kosztować??? hmmmm...... JAK NAJMNIEJ :-)
    >Nie wiem ile jeszcze wpakuję, po prostu pilnuję złotówek i robię - koszty
    >wychodzą same.
    >Szacunki robiłem do stanu prawie obecnego, po elektryku, instalacjach i
    >tynkach z posadzkami już nie kalkulowałem
    >bo się .... bałem. Zobaczymy jak wyjdzie, zresztą potem można wydać jeszcze
    >trochę żeby zamieszkać, albo 2x więcej niż na budowę
    >to zależy kto czego chce i na co się godzi i ile na to wszytsko ma.
> [...]

    I sluszne podejscie, tak samo jak z wielkoscia domu, osobiscie rowniez wybralem
    wielkosc
    120m2+ - jak dzieciak odfrunie to na starosc ogromny dom do utrzymania to spory
    problem.
    Co do kosztow budowy szacuje sie, ze sredni koszt wybudowania metra kwadrotowego domu

    z materialow standardowych na dzis to koszt okolo 2.5k pln., tak wiec teoretycznie
    wybudowanie
    100m2 kwadratowych mozna zamknac w kwocie 250k pln... teoretycznie, bo w praktyce
    koszt rosnie, zwlaszcza, jak chcesz cos ponadstandardowego.