    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
    Date: Wed, 18 Jul 2012 07:02:37 +0200

    >Wodę (podobnie jak kanalizację) gmina ma obowiązek doprowadzić do granicy
    >działki. U nas praktykuje się jednak robienie od razu przyłączy do samego
    >domu, ale trzeba pokryć koszty takiego przyłącza (z reguły jest to opłata
    >ryczałtowa - jakieś 1-1,5 tys - a więc tracą ci, którzy mają blisko do
    >wodociągu, a zyskują właściciele posesji odległych; to

    A gdzie oni tą wodę podłączają ?
    Powiedzmy że obecnie bym nie chciał. Mogą zostawić gdzieś rury przed domem
    abym mógł w przyszłości się podłączyć ?
    Bo szczerze mówiąc nie wiem czy płacenie kilku tysięcy za podłączenie (+
    koszty dodatkowe (2 liczniki , potem opłata co miesięczna i itd)) to taki
    dobry interes.
    Tak naprawdę płaciłbym więcej niż obecnie a nic bym nie zyskał ...

    No chyba że późniejsze podłączenie było by dużo droższe niż teraz. Ale jeśli
    gmina dostanie dofinansowanie to chyba potem cena nie zmieni się ?
    Czy jak od razu się podłącza to jest jakaś cena "specjalna" , czy cena jest
    stała niezależnie od terminu podłaczenia ?