  • Data: 2017-02-24 10:23:58
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Mnie akurat szło w tę stronę, iż dziwiłem się dlaczego sądzisz,
    > że mając większy klamot AGD w kotłowni, automatycznie nie mogę
    > otworzyć sobie okien, kiedy czysty mróz lub wiosenny wietrzyk ;)
    > A okna mam otwieralne wszystkie bez wyjątku, mimo że parterówka
    > i ponoć powinno się "fixy" dawać, bo tańsze i cieplejsze.

    Nie należy wszystkiego brać do siebie. Ale właśnie tu na tej grupie
    czytałem, jak jeden szczycił się tym, że kazał sobie obstalować
    wszystkie szybki bez zawiasów. Bo nie będzie po wieśniacku okien
    otwierał, skoro już zapłacił za te wszystkie rurki. Chwała Bogu
    nie wszyscy sfiksowali do tego stopnia.

    > Za wolno Pan jeździsz. Przy 140 km/h z nawiewów wieje już tak,
    > że wiatrakiem i prądem pędzić nie trzeba :]

    Jakoś sobie z tym poradzili -- nie dmucha, choćby nie wiem co.
    W poprzednim automobilu przy tej prędkości wiało jak na dworcu
    w Kielcach.

    Jarek

    --
    "Barbara Ubryk" -- dziura nad dziury;