  • Data: 2017-03-03 20:54:57
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 marca 2017 13:27:44 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > A ja mam jeszcze inne pytanie - jak to wygląda kwestia szumu i ogólnie
    > hałasu przy wentylacji mechanicznej?

    Nic nie słychać. Jak odpale 400m3/h to owszem - w nocy by mnie to
    pewnie wkurzało :) Ale do 200m3/h - można spać i nic nie słychać.

    > Bo jak u mnie w biurowcu w pracy wentylacje wyłączą, to nagle odkrywamy
    > dopiero, jak sporo hałasu w tle generuje taka wentylacja, bo się robi

    Biurowiec musi pewnie mieć zapewnioną kilkukrotnie większą przepustowość
    w porównaniu do wentylacji w domu, pewnie ma też znacznie wyższe normy
    na hałas i nikt się pewnie nie przejmuje zbytnio samym wykonaniem. Ma być
    więc jest - w biurze raczej nikt nie śpi na codzień żeby mu to miało
    przeszkadzać :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.