  • Data: 2017-03-11 22:51:44
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-11 o 00:16, Kris pisze:

    > U Ciebie to tak z 2-3 tygodnie do tyłu w porównaniu do jej "strefy klimatycznej".
    Jak u mnie wylazł teraz to u Ciebie za 2 tygodnie go powitasz.
    > A tak na poważnie, późna wiosna, lato to do tej pory problemów z tymi szkodnikami
    nie było. Hałaśliwa kosiarka dwa razy w tygodniu, łażenie po trawniku itp wystarczyło
    aby te szkodniki o wrażliwym słuchu(podobno) odstraszyć. W tych miesiącach do tej
    pory miałem z nimi spokój, Ale tak koniec września do grudnia to już atakowały. Nie
    przypominam sobie aby atakowały wiosną. Wczoraj pierwszy raz. Ledwo dobrze ziemia
    odmarzła.
    > Najbardziej obawiam się o borówki. Dwa lata temu i w zeszłym roku posadziłem
    kilkanaście krzewów i jesienią pod każdym z tych krzewów kretowisko było. Jak
    korzenie podgryzły to masakra. Za parę dni się okaże czy borówki przeżyły.

    Jesli to krety to raczej korzeniom nic nie zrobily. Problem jest inny.
    Jak kopia wokol krzewow, to te traca "kontakt" z ziemia i zaczynaja usychac.
    Kupuj siatke. Podobno sa specjalne, bo te elewacyjne po jakims czasie w
    wilgoci zaczynaja sie rozlazic. Czy to prawda to nie wiem.

    Pozdro.. TK