  • Data: 2017-03-21 21:40:43
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 marca 2017 01:18:19 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > zadowolony i oni ze mnie chyba tez. Jak sie zrobi cieplej to robimy grila na
    podworku.

    O kurwa czyli kogutek jednak tez uczestniczy w tym plebejskim zwyczaju i
    grilluje :D A tak sie jakis czas temu zarzekales, ze grill to robia tylko
    zule i dostaje sie od niego raka :D

    A wracajac do tego co napisales - mam dokladnie tak samo tyle ze jeszcze
    pol hektara zieleni i lasu na wlasnosc do tego. W promieniu 500m mam dwie
    szkoly, kilka barow, pierdolna placowke medhouse z wszystkimi
    specjalistami na miejscu, kosciol jak ktos lubi, biedronke, miesny,
    kwiaciarnie i kilkadziesiat innych sklepow :-)

    Jutro mi koncza 300m2 placu brukowac i bede mial pierdolny parking na
    kilka samochodow na wlasnosc :D Deal with it!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.