    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Date: Wed, 22 Mar 2017 23:08:33 +0100
    <o8fdk9$fij$1@node1.news.atman.pl> <o8gti5$j47$2@news.icm.edu.pl>
    <o8gufl$5mv$2@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <o8h42l$b7q$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <o8h8vn$ftp$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <oa9r83$hoi$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <oa9uo1$l3p$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <oatf6o$b7o$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <oau0pa$sb3$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <oau5ig$171$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2017-03-22 o 17:28, Budyń pisze:

    > jednemu nie ma znaczenia, innemu ma. Kwestia stylu życia.

    Wiekszosc dzialek w miescie i bliskich okolicach nie przekracza tysiaca
    metrow. Takie nieruchomosci finansowo mozna porownac z nieduzym
    mieszkaniem w duzym miescie blisko centrum. Wiec jak mamy cos porownywac
    to chyba rzeczy porownywalne, nie? Ktos, kto kupil mieszkanie w centrum
    wiekszego miasta z grubsza moze wybudowac dom na obrzezach. I o takich
    przypadkach chyba warto rozmawiac? Reszta to tansze, czy drozsze
    przypadki, raczej nie mieszczace sie w sredniej.

    > On tego parkingu nie buduje z powodu ego. Bierzesz swoją miarę na potrzeby innych i
    dziwisz sie ze robią inaczej.

    Budyn, no wez mi powiedz gdzie ja mierze swoja miarka? Przeciez nie
    wiesz ile mam kostki przed domem i jaka mam dzialke. A mam tyle ile
    zwykle ludzie maja, czyli odpowiednio, na odpowiedniej dzialce, ktora
    sam kupilem taka jaka chcialem. To jak dla mnie jest jedyna sluszna
    miara. Kazdemu wg. potrzeb.

    Pozdro.. TK