  • Data: 2011-11-18 14:36:58
    Temat: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Od: " Demagogia (z greckiego demago" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe <n...@n...pl> napisał(a):

    > Wychodzi na to, że_wszyscy_się na 100% wyłożymy? Co do jednego? No
    > oprócz tych, którzy nie pracują.
    > Bo tak można wywnioskować z tego, co napisałeś.
    > To napisz jeszcze kiedy to nastąpi, może faktycznie kupię sobie kozę ;-)

    > Ależ demagogia :(
    > Pewnie, że jeśli życie mnie zmusi, to zjem nawet dziecko sąsiada, ale
    > piszę o tym, co tu i teraz i do tego się odnoszę. Jeśli mam wyrób między
    > węglem a gazem, to z wcześniej wspomnianych powodów wybieram gaz, choć
    > również ma swoje wady.
    >
    > N.
    Demagogia (z greckiego demagogia - kierowanie ludem), sposób oddziaływania na
    opinię publiczną, kształtowanie postaw, odczuć czy emocji w celu osiągnięcia
    własnych celów.

    Demagogia opiera się na umiejętności efektownego przemawiania, zachowań, które
    oddziałują bardziej na na sferę emocjonalną niż racjonalną oraz składaniu
    atrakcyjnych obietnic, najczęściej bez pokrycia.
    Widzisz jakieś cele które chciałem osiągnąć? Albo jakieś obietnice bez
    pokrycia? Żeby tylko raz był każdy w dołku to by było dobrze. Wychodzi że
    jeszcze za krótko żyjesz żeby dostrzegać niuanse życia.