  • Data: 2011-11-18 23:31:58
    Temat: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ruskie i czeskie wynalazki były porażką.

    A co z nimi nie tak ?

    Bo kupiłem pod koniec lata 3 tony ekogroszku z Rosji i szczerze mówiąc
    nie mam nic do niego ...
    Czarny , błyszczący , pali się dobrze ...
    No może jedynie że ma większą spiekalność niż ekogroszek z Czech.
    Czeski spalał się bardzo dobrze i popiół był bardzo ładny.
    Ruski jest trudniejszy w spalaniu ...

    Ostatnio ładowałem podajnik 02.11.2011 i ponownie uzupełniałem
    podajnik 13.11.2011 mimo że w podajniku było jeszcze trochę węgla ...
    Więc 11dni , a podajnik nie wiem albo 110 albo 150kg (w moim piecu
    były podajniki o dwóch pojemnościach). Do podajnika ładuje 3 worki i
    jest niemalże full ...

    Kupowałem po 740zł (luzem).