  • Data: 2016-02-01 23:28:21
    Temat: Re: Dotacje gminy do odnawialnych zrodel energii
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:21:51 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Niemcy się bogacą stawiając Polakom pompy ciepła za niemieckie podatki?
    > Ciekawa teza.

    Na dotacje zrzucaja sie wszystkie kraje, ktore naleza do eurokolchozu ale
    (i co pewnie nam Maniek potwierdzi) producentem sprzetu, ktory jest dotowany
    sa Niemcy. W ten sposob wszyscy dokladamy sie do wzrostu PKB Niemiec.

    Nie wiem skad zes w ogole wytrzasnal teze, ze te dotacje sa za "niemieckie
    podatki". One sa za podatki wszystkich krajow, m.in. za moje (za twoje
    pewnie nie - w koncu wiesz, jak nie placic ani grosza :)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.