  • Data: 2009-07-09 05:08:11
    Temat: Re: Dotacje na solary?
    Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lip, 22:22, "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> wrote:
    > W Tarnowie (małopolska) urzędnicy 'ruszyli dupy' i 'załatwili' dotację, też
    > chyba 40 albo 50%. Z tym, że narazie jest to w fazie 'złożyliśmy akces i
    > czekamy', a skądinąd wiadomo, że kryzys jest i na takie pierdoły kasy z Unii
    > może nie wystarczyć...

    Tylko że ostatnio był lament że % wykorzystania dotacji
    mamy niezbyt wysoki, toteż sądziłem że środków mają sporo
    tylko problem leży po stronie naszych zapracowanych
    przedstawicieli władzy. Wydaje mi się, że warto powalczyć
    bo dotacja jest znaczna, tylko jak to zrobić z poziomu
    szarego obywatela? Przygotować wszystkie papiery
    za nich i zanieść im żeby łaskawie puścili dalej?

    Pzdr.
    L.