    From: Robert <r...@p...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dre, Porta, Sokółka
    Date: Thu, 26 Nov 2009 23:41:36 +0100

    xfiles pisze:
    > Witam,
    >
    > jestem na etapie wybieranie drzwi wewnętrznych. W chwili obecnej
    > rozważam zakup drzwi z Porty, DRE lub Sokółki. Czy macie jakieś własne
    > doświadczenia z tymi firmami?
    > W dyskusjach są różne opinie n/t tych firm, ale zazwyczaj sprzed 5-6
    > lat, a jestem ciekaw czy coś sie do tego czasu zmienilo.
    >
    > Która firme byscie polecili?

    Witam

    Ja zdecydowałem się na drzwi Porty i odczucia mam dość mieszane. Ogólnie
    drzwi ok, ale okleina nie (Portadecor) nie wydaje mi się zbyt trwała.
    Ponadto musiałem zakupić i złożyć ościeżnice na etapie robienia łazienki
    coby ułożenie kafelek dopasować. Ze względu na spory zakres prac do
    wykonania na tamtym etapie nie chciałem ich od razu montować na gotowo
    więc rozłożyłem i schowałem do pudełka. Przy ponownym montażu okazało
    się że jakość (trwałość) plastikowych elementów służących do łączenia
    elementów ościeżnicy ze sobą jest... żenująca. Skręcenie ich ponownie
    tak by porządnie trzymały a jednocześnie się nie oberwały jest nie lada
    sztuką. Słowem choć nie kupowałem drzwi z górnej półki to jednak
    spodziewałem się tu trochę lepszej jakości.

    pozdrawiam
    Robert