  • Data: 2009-09-22 22:56:48
    Temat: Re: Drewniana garazo-wiato-szopka
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "l" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:506a.0000004c.4ab94cc5@newsgate.onet.pl...

    > Czy tam z tego nie wynika, że do postawienia jest coś co ma 54 m2? Jeśli
    > tak,
    > to chyba bez pozwolenia na prace budowlane się nie obędzie?

    Słuszna uwaga - już sama wiata przekracza dopuszczalną wielkość.

    Gdyby chieli jednak mniejsze, to był niedawno temat gdzie doradzano np.
    kantówki 100 x 100.
    Oglądałem ostatnio małe domki narzędziowe,
    typu 3 x 2, i tam kantówki były 75 x 75.
    Na polskich stronach można sobie wizualnie wyrobić
    pojęcie co do gęstości konstrukcji.
    Na amerykańskich - dokładne wymiary w calach.

    Pzdr

    JKK