  • Data: 2014-04-06 23:41:57
    Temat: Re: Drewniany płot
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-01 09:26, Bolko pisze:
    > I znowu trzeba naprawić/ zrobić od nowa.
    > Zuważyłem jedną rzecz że tam gdzie deska nie dolega do poprzeczki
    > To tak nie butwieje.
    Sąsiad robiąc płot obłożył łaty (czyli poprzeczki) blachą: od góry i od
    strony sztachet (blacha zagięta na kształt odwróconego L). To
    rozwiązanie też jest dobre, bo u mnie już część zgniła a u niego się
    trzyma, chociaż płoty z tego samego okresu.
    Jak chcesz tanie i dokładnie wykonane podkładki, to wejdź na stronę
    www.contakt.pl i wpisz w okienko wyszukiwania PA6. Masz do wyboru, do
    koloru podkładek z poliamidu, a jak chcesz coś grubszego, to możesz
    wybrać nakrętki. Niecałe 10 gr za sztukę, więc nie opłaca się rzeźbić
    samodzielnie.
    Co do materiału na płot, to dobrą trwałość ma olcha.
    Jacek