  • Data: 2012-07-10 14:15:56
    Temat: Re: Droga dojazdowa do posesji
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mihal" <j...@w...pk> napisał w wiadomości
    news:jth5ob$nkn$1@inews.gazeta.pl...
    > Dokładnie, musisz startować na radnego. Podczas wyborów obiecuj ,że
    > naprawisz drogi wszystkim i to w 3 dni.

    Jak są wybory na radnych to za każdym razem pewien radny przypomina sobie że
    są inni mieszkańcy i nas nachodzi.
    Chodzi wtedy do domu do domu i żebrze o głosy. Z drugim razem nie
    wytrzymałem i pogoniłem dziada gdyż zaczął od słów "O jak tu macie państwo
    bardzo ładnie, jak ja tu dawno nie byłem, jak tu się zmieniło" Krótko
    zapytałem per ty "a gdzie byłeś przez te lata jak myśmy tu się urządzali i
    borykali z najprostrzymi elementarnymi problemami jak załatanie dziury po
    zimie czy uprzątnięcie poboczy po smieciarzach?" Zamknąłem drzwi i
    powiedziałem dziadowi żeby więcej mnie nas nachodził.

    Marek