  • Data: 2012-07-10 15:06:30
    Temat: Re: Droga dojazdowa do posesji
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ariusz napisał:

    > Piszesz na forum budowlanym - nie wiem czy się budujesz czy dopiero
    > skończyłeś budowę. Zarządca drogi może stwierdził, że droga była ok ale
    > Twoje gruszki z betonem ją zniszczyły, może wstawić ci znak ograniczenie
    > tonażu do 1,5 t i za każdy wjazd ciężkim sprzętem będziesz musiał starać
    > się o zgodę na przejazd, w której będzie zawarte, że musisz naprawić
    > szkody...

    hehe... już budowa skończona i mieszkam od ponad roku w odebranym
    budynku, a piszę tu z sentymentu, bo klawych ludzi tu się widuje.

    Co do samej drogi... w planie przestrzennym jest to droga jakiejś tam...
    chyba trzeciej kategorii - wewnętrzna. Faktycznie jest to droga gruntowa
    i w zasadzie jest twarda - nic się nie zapada, ale wypadałoby ją
    podsypać chociaż żwirem - mnie interesuje odcinek ok 70 m. Problem
    polega na tym, że jak jest sucho, to jest ok, ale jak popada, albo po
    roztopach, to na drodze zalega kilkucentymetrowa warstwa błotnistej
    gliny, która przykleja się do butów i nie sposób przejść tzw 'suchą
    stopą' przez to błoto.

    Napisałem do nich w ub roku, ale nawet nie odpowiedzieli. Przy tej
    drodze jest tylko mój dom, a dalej to droga do lasu i jeżdżą nią ludzie
    do pobliskiej stadniny koni - nie jest tu duży ruch, ale traktor z
    przyczepką i kilka samochodów osobowych przejeżdża. Zresztą to za ich
    sprawą ta droga wymaga podsypania, bo się wgłębienia porobiły. Ja tylko
    samochodem osobowym wyjeżdżam, i to nie codziennie, bo nie mam takiej
    potrzeby.

    Odśnieżanie załatwiłem z gościem, co tu jeździ i odśnieża wieś... :-)

    Wybiorę się do wójta, może coś się wskóra - o te kilka wywrotek żwiru by
    chodziło i jakiś sprzęt do rozrównania tego, zwłaszcza że po wsi teraz
    buszują ekipy drogowo-brukarskie..., ale ja znajomości w klice nie mam
    niestety...

    pozdrawiam
    Robert G