  • Data: 2013-05-09 23:13:35
    Temat: Re: Drut do winorośli
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 May 2013 22:36:14 +0200, Krycha_net napisał(a):

    > W dniu 2013-05-09 00:25, Ikselka pisze:
    > (...)
    Old_vine_cabernet.jpg

    > Jestem przekonana, że Jacek nie myśli o takich jak powyżej winnicach.
    >
    > Tak wyglądają winnice w Chorwacji w XXI wieku:
    > https://plus.google.com/photos/110636404017483245604
    /albums/5876078260639470705?banner=pwa

    > Krycha.

    Moja droga, cóż za upór u Ciebie, pokazujesz mi ciągle młode winnice, no
    nie rozumiesz, że winnicę zakłada się na pokolenia, bo karpy winorośli sa
    jak karpy drzew oliwnych, nie usuwa się ich tak sobie, są bogactwem całych
    pokoleń - zapytam zatem pytaniem pomocniczym: jak wyglądać będa TE winnice
    w Chorwacji za 50 lat?
    :-]
    --
    XL