  • Data: 2011-06-19 11:52:56
    Temat: Re: Drzewem w sasiada
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:itkjis$qc9$1@news.onet.pl...

    > Hmmm... ciekawie rozumujesz i trudno mi się z Tobą zgodzić.
    > W takim razie powinniśmy być pozabezpieczanie na każdą ewentualność w
    > każdej sytuacji, bo jest _ZAWSZE_ cień szansy, że coś tam się może
    > wydarzyć. A to jest fizycznie niewykonalne i kompletnie absurdalne.
    >
    > Sytuacje losowe zdarzają się losowo i ich przewidzenie to raczej wróżenie,
    > niż przejaw zdrowego rozsądku. Drzewo może być samosiejką i być całkowicie
    > zdrowe i mocne, ale pod wpływem skrajnie silnego wiatru, może ulec
    > zniszczeniu - tego się nie da przewidzieć i w takim razie należałoby
> [...]

    Bzdurnie "rozumujesz". Tylko nie wiem dlaczego usiłujesz
    mi wmówić, że to moje rozumowanie. To Ty tak myślisz nie ja.
    Odnoszę się do konkretnej sytuacji, gdy konkretna osoba
    dokonała nasadzenia, które z biegiem czasu stanie
    się zagrożeniem dla innej osoby, domostwa, siedliska.
    Gdzie tu mowa o całej planecie.
    I tu Twój wywód jest właśnie absurdalny.
    Zabezpieczanie sie przed ewentualnymi możliwymi
    zagrożeniami jest logiczne bez względu na to czy się
    z tym jest Tobie trudno zgodzić.
    Zapinasz pasy bezpieczęństwa bo się może zdarzyć,
    że uratują Tobie życie lub zdrowie.
    Drzewo będące samosiejką na terenie Twojego siedliska
    zgodnie z Twoją i tylko Twoją wolą będzie rosło,
    lub je wyrwiesz w odpowiednim czasie, by w przyszłości
    nie stało się zagrożeniem.
    Logika jest bezwzględna i taką pozostanie.
    Niejeden się o tym przekonał w sądzie i jeszcze wielu
    sie o tym przekona. Wola decyduje o odpowiedzialności.
    Świadomość lub jej brak jest tylko okolicznością obciążającą,
    lub łagodzącą nie zmieniającą zaistniałego skutku.
    Takie jest życie w tym świecie. Ani Ty, ani ja tego nie zmienimy.
    skryba