  • Data: 2016-02-23 14:39:31
    Temat: Re: Drzwi Dierre - blokujący sie klucz w zamku
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:438d38af-3c2b-4cf2-88f3-755f2f52bade@googlegrou
    ps.com...
    Pare dni temu pisałem o moim zebraniu wspólnoty.

    I zapomiałem wspomnieć o jednej rzeczy.
    Na 80 mieszkań po 9 latach w pięciu mieszkaniach (o tylu wiedziała firma
    zarządzająca) był problem z wejściem do mieszkania.
    Klucz albo nie chciał wejść do zamka albo wyjść z zamka.

    Ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem?
    Najprościej wymienić wkładkę tylko to trochę kosztuje >200 zł.
    Inne opcje?

    Wyprostować klucz.

    --
    Pozdrawiam,