  • Data: 2015-12-09 09:38:39
    Temat: Re: Drzwi garażowe - otw. do góry - koszty i pytania
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 9 Dec 2015 09:23:44 +0100, Sadir

    > Czy ktoś się orientuje jaki jest koszt całości (drzwi + montaż)?

    Zależy od wielkości, sposobu otwierania, ocieplenia, firmy...

    Ja zainstalowałem w zeszyłm roku 240x210cm, uchylaną,
    bez drzwi, firma Wiśniowski, za 1100 zł z montażem.
    Okolice Wawy, a zamawiałem w bramet.pl

    > Czy są takie bramy ale harmonijkowe podnoszone do góry (+ drzwi w bramie)

    Znaczy roletowe? Nie spotkałem się.

    > Czy kobieta otworzy takie coś?

    Moja 6-letnia córka sobie radzi z otwieraniem bramy uchylnej...

    > Czy taka brama harmonijkowa "trzyma" ciepło?
    > Czy w takim garażu będzie ciepło? Czy zimnica?

    Zależy czy ocieplana czy nie. Tak czy siak super ciepło nie będzie.

    --
    Pozdor
    Myjk