  • Data: 2011-02-02 23:35:52
    Temat: Re: Dulux na ścianie a zaprawki
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-02 18:25, Rentier pisze:
    > Pomalowałem ściankę duluxem akrylowym , ale okazało się,że trzeba
    > dodatkowe gniazdko.Bruzda, kabel gips.
    > Pomalowałem.
    > Okazuje się że zaprawka jest o ton jaśniejsza od farby "pierwotnej"
    A ile razy pomalowales ta zaprawke?
    Pierwsza warstwa zostanie w sumie wchlonieta przez podloze wiec moze
    faktycznie roznic sie kolorem.
    Druga kwestia czy wymieszales dobrze farbe ;)
    Ja poprawialem teraz sciany malowane okolo 2-3 lat temu (farby Sniezka
    lateks z teflonem oraz Beckers - matowa latex).
    Nie widac granicy laczenia starej warstwy z nowa...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom