  • Data: 2011-02-03 07:39:55
    Temat: Re: Dulux na ścianie a zaprawki
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2011 18:25, Rentier pisze:
    > Pomalowałem ściankę duluxem akrylowym , ale okazało się,że trzeba
    > dodatkowe gniazdko.Bruzda, kabel gips.
    > Pomalowałem.
    > Okazuje się że zaprawka jest o ton jaśniejsza od farby "pierwotnej"
    > Czas od malowania zasadniczego do zaprawki około 3 tygodnie.
    > Jest szansa że ściemnieje i wyrówna? Czy czeka mnie malowanie całego
    > elementu:-( ?

    ostatnio poprawiałem ubity narożnik, zagipsowałem okleiłem taśmą, z
    myślą że pewnie będzie widać że zaprawka robiona, to niech chociaż linie
    proste ma, zamalowałem resztką farby co została po malowaniu i śladu nie
    ma. No może jak by ktoś bardzo się przyglądał.
    Farba chyba dulux taka o konsystencji kisielu.
    Różnica zatarta była od razu po wyschnięciu farby, z czasem nic nie
    ściemnieje.