  • Data: 2009-05-21 18:00:22
    Temat: Re: Duszno w pokoju - co zrobić?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1kulyq32w3uyd.vahodi1m1kf9.dlg@40tude.net...

    > Ale to chyba wtedy na górze jest najcieplej, kiedy ogrzewasz dom :-)
    > Czyli nie latem. Przy dobrej izolacji cieplnej dachu i wyrównanej
    > temperaturze w całym domu (brak działającego ogrzewania, więc i
    > przemieszczania się ogrzanego powietrza w górne strefy domu) pomieszczenia
    > na poddaszu nie mają się od czego tak szczególnie nagrzewać, jak opisaleś.

    DOKŁADNIE

    Przyszła moda na wewnetrzne schody bez klatki schodowej - powoiduje to
    ucieczkę ciepłego powietrza do góry - zimą na dole zimno, latem na górze za
    gorąco. Oczywiście można zrobic śluzę wyjściową na górze, ale próba zejscia
    na dół to uderzenie pustynnego równikowego powietrza w nos. Sercowcy i
    astmatycy nie mogą nie przeżyć.