  • Data: 2012-03-16 10:00:14
    Temat: Re: Dwa miesiące temu pisałem o grzaniu prądem...
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f630439$0$1264$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czytam dzisiaj i co?
    > http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,URE-zatwierdzi
    l-nowa-taryfe-gazowa-dla-PGNiG,wid,14337273,wiadomos
    c.html

    własnie to przeczytałem, no i w pizdu moje oszczednosci z odzyskiwania
    ciepła :-) Ale nie ma sie co podniecać i kombinować ze zmiana ogrzewania na
    prąd - za chwile zapewne podniosą ceny energii elektrycznej i sie wyrówna.

    Czyli co warto robić? Zmniejszać zużycie kilowatogodzin.... W tym roku bede
    modernizowal kotłownie, mógłbym oczywiscie przejsc na prąd ale... wiecie jak
    jest :/

    b.