    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dwa miesiące temu pisałem o grzaniu prądem...
    Date: Fri, 16 Mar 2012 12:03:44 +0100

    news:jjv58v$85o$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja widze, ze Ty radykalnie zmieniasz tok myslenia na przestrzeni tych paru
    > lat. :-)

    To nie ja... to te ceny...
    Zresztą ja zawsze mawiam że tylko świnia nie zmienia poglądów :)

    Ale podejrzewam że masz na myśli mój kominek...
    No muszę coś na ten temat powiedzieć.

    Od 23 grudnia dopalam kominkiem. Trochę więcej trochę mniej, jak były tęgie
    mrozy to nawet sporo.
    Zużycie gazu
    Okres 23-31grudzień to 37m3 zużytego gazu.
    Styczeń 129m3 gazu, do zapłaty 278zł.
    Luty 138m3 gazu, do zapłaty 296zł.
    Marzec do 15-go 66m3 gazu do zapłaty jak narazie153zł.
    Kwoty do zapłaty już zawierają koszty stałe według taryfu W2 w jakiej się
    znajduję.
    W okresie od 23grudnia do wczoraj zużyłem łącznie około 2,5m3 drewna, buk i
    grab, przy czym ostatni raz przepaliłem jednym polanem w ostatnią sobotę
    wieczorem. Za drewno zapłaciłem 450zł.
    Podczas gdy paliłem w kominku miałem temperatury w domu mocno powyżej 23stC,
    w salonie bywało nawet 28stC. Gdybym chciał mieć takie temperatury grzejąc
    samym gazem koszty za gaz wzrosłyby o jakieś 15-20%
    Podczas gdy nie paliło się w kominku, przy opalaniu gazem tamperatura w
    pomieszczeniach stale kontrolowana była przez regulator pokojowy 21stC.
    Od wczoraj zawitało znowu śliczne słoneczko wobec czego kocioł gazowy jest
    wyłączony. Wygląda na to że tradycyjnie jak co roku na przełomie marca i
    kwietnia zakończę ostatecznie sezon grzewczy i o kotle gazowym przypomnę
    sobie gdzieś w październiku.

    Marek