    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dylatacja wokół wylewki - normy budowlane
    Date: Sat, 14 Feb 2009 22:28:24 +0100

    > Dla tego to przeczytalem niestety. Nieopatrznie wczesniej nawet gdzies
    > odpisalem z kolejna prosba odpowiadania pod cytatem.:-)

    ja jakos domyslnie ignoruje takie posty dlatego jakos nie zauwazylem :)
    sam wiesz doskonale ze zwracanie uwagi o poprawnym pisaniu na grupy temu
    ciolkowi nie ma zadnego sensu :)

    > Z ciekawosci sprawdzilem kto to sle, no i sie okazalo. :-)

    no coz, dal sie nie jedenemu we znaki wiec pewnie samotny sie poczul bedac
    gosciem w KF u tylu osob.
    cos musial zrobic zeby z szamba wyplynac :P

    > Modlic sie mozna, zeby znow nicka nie zmienil. :-))

    hahaha racja :)

    > Swoja droga ciekawy przypadek, nie to ze ewenement, ale w psychologii
    > zalatuje to swego rodzaju socjopata. Mowisz, prosisz i dalej to samo jakby
    > z innej planety byl i nie rozumial podstawowych zwyczajow.

    wiesz co, ponizej pewnego IQ nawet najprostsze rzeczy sa ciezko przyswajalne
    mimo ze dla nas wydaja sie banalne i oczywiste.
    ja bym tutaj nie szukal przyczyn w psychologi a poprostu w glupocie i
    prostactwie :)

    znasz ten kawal o migrenie ? :)
    tutaj jest to samo, szukanie podstaw w psychologi to za wysokie progi dla
    niego.
    glupi i tyle :)

    --
    pzdr